انسان ها تا زمانیکه در حالت حیوانی زندگی می کردند، همه چیزشان طبیعی بود. مثل حیوانات که کاملا طبیعی زندگی می کنند و اینهمه حسابگری و پدرسوخته بازی که انسان ها دارند، جایی در زندگی آنها ندارد. مثل حیوانات، از خواب بیدار می شدند و غذایی شکار می کردند و می خوردند و احتمالا تا وعده غذایی بعدی شان، در جایی آرام می گرفتند.همه چیز از آنجا شروع شد که لایه متمایز کننده مغزی ما رشد کرد و به بدترین شکل ممکنه اش در امروز رسید و انسان را به خطرناک ترین و آزارگرترین و درنده خو ترین موجود هستی تبدیل کرد.موجودی که بر خلاف نسل اولیه خود، فقط برای غذا خوردن و رفع نیاز، درنده خویی مصلحتی ندارد بلکه هم بخاطر ز در آستانه 36سالگي!...
ما را در سایت در آستانه 36سالگي! دنبال میکنید
برچسب: طبیعی,بودن,دادیم,انسان,شدن,گرفتیم, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:39